Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Op tijd en prima behandeling
Ik vind het belangrijk dat afspraken op tijd zijn, accepteer uiteraard wel als er door omstandigh...
Lees meer
Goed
Wel even moeten wachten tot ik aan de beurt was

Super
Heel goed.

Alles goed geregeld.
Alles goed en netjes afgehandeld.

8
Freak is een goeie/fijne tandarts hij weet dat ik bang ben en stelt mij op mijn gemak.

Erg vriendelijk personeel en goed en snel geholpen
Een goeie eerste indruk . Prettig naar de kinderen toe dus de kinderen ontspannen.

Super
Altijd vriendelijk en een super tandartsen praktijk

Balie te hoog
Als rolstoelganger is de balie veel te hoog.

Goede behandeling, maar afspraak wordt 9 vd 10 keer verzet
De behandeling is helemaal prima!! Heel blij mee. Maar bij zo goed als iedere afspraak die ik ma...
Lees meer
Echt een hele fijne tandarts
Als nieuwe patiënt kan ik zeggen dat ik erg fijn en begripvol ben behandeld. Goede uitleg voor ...
Lees meer
Even wennen aan de omgeving
Goed behandeld door de tandarts, goede uitleg ook gehad. Wel wennen aan de nieuwe omgeving, al d...
Lees meer
Mijn tandarts heeft mij 'geholpen'over mijn angst om weer op controle te komen
Ik had in sept 2022 wer op jaarlijkse controle moeten komen. Ik stelde het echter steeds uit. Ik ...
Lees meer
Top
prettig ontvangst en netjes op orde

Geweldig Team
Mijn zoon en ik zijn weer geweldig geholpen door Freek. Er hangt een leuke en gezellige sfeer.

Erg vriendelijk
Klantgericht werk en heel erg vriendelijk

Ik heb een goede ervaring bij jullie, er wordt geluisterd
Heb wel 1 dingetje dat mijn brace moet worden aangepast, en er niet is gezegd dat er opnieuw moet...
Lees meer
Goede uitleg over verdere behandeling
Heel positief

Super en het resultaat mag er zijn
Niets is teveel en staan altijd voor je klaar

Goed
Direct geholpen

Vakkundig, meedenkend, vriendelijk kortom goed
Zoals bovenstaand

geweldig
Ben zeer goed behandeld. vriendelijk.

Prima .
Mijn ervaring is heel positief.

Perfecte behandeling en locatie.
Mooie locatie en juiste behandeling!