Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Voor mijn gevoel deskundige en prettige ervaring
Wordt altijd prettig opgevangen en gerust gesteld. Behandeling voor mijn gevoel en ervaring goed....
Lees meer
Goed
Goeie uitleg

Prettige en vriendelijke professionals
Vriendelijke benadering en deskundige tandarts en assistent

In 1 woord toppie
Vriendelijk-eerlijke uitleg-echt professionele mensen

Je wordt op een nette wijzen geholpen
De tandarts heeft mij goed geholpen

er wordt voldoende tijd vrijgemaakt en vakkundig gewerkt
er wordt voldoende tijd vrijgemaakt om ook over je algemene gezondheid te praten en men is vriend...
Lees meer
Super goed en vriendelijl
Top

Is prima
Ik ben goed behandeld en goede uitleg gehad van mondhygiëniste ik vind alleen dat een kleine nac...
Lees meer
eindelijk wordt er goed naar mijn gebit gekeken of alles in orde is.
bij mijn laatste controle vertelde ik tegen Wesley, dat ik mijn hoektanden niet glad gepoetst kre...
Lees meer
Fijne benadering!
Alles wordt rustig verteld en uitgelegd. Er is ruimte voor vragen.

Deskundige professionele benadering en behandeling
Goed

Kwaliteit is heel goed
25,27euro betalen voor 5minuten arbeid is wel veel

Netjes en goede behandeling niets op aan te metken
Netjes en prima behandeld

Goed.
Er zijn geen opmerkingen of klachten.

In twee woorden: uitstekend geholpen
Een nieuwe prothese door Peter gekregen. Enkele punten waardoor ik zijn behandeling zo waardeer: ...
Lees meer
deskundig en zeer vriendelijk
Bij deze praktijk word ik altijd deskundig en zeer vriendelijk geholpen, ook tijdens de behandeli...
Lees meer
Prettig
Tov de vorige keer bij de mondhygienist nu pijnloos behandeld door deze jongedame Sinan? Heel beh...
Lees meer
Vriendelijk en professioneel
Vriendelijk en professioneel Je word goed geholpen en gaat met schone Tanden weer naar huis

Goede service
Duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren, ze neemt de tijd voor je.

Geduldig en goed
Geduldig goede tips en goed werk

Prima behandeling.
Zeer positief.

Vriendelijk en kundig personeel
Personeel is vriendelijk en kundig .werken goed en snel .