Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
24 maart 2023

Op tijd en prima behandeling

Ik vind het belangrijk dat afspraken op tijd zijn, accepteer uiteraard wel als er door omstandigh...

Lees meer
24 maart 2023

Goed

Wel even moeten wachten tot ik aan de beurt was

24 maart 2023

Super

Heel goed.

23 maart 2023

Alles goed geregeld.

Alles goed en netjes afgehandeld.

23 maart 2023

8

Freak is een goeie/fijne tandarts hij weet dat ik bang ben en stelt mij op mijn gemak.

23 maart 2023

Erg vriendelijk personeel en goed en snel geholpen

Een goeie eerste indruk . Prettig naar de kinderen toe dus de kinderen ontspannen.

23 maart 2023

Super

Altijd vriendelijk en een super tandartsen praktijk

22 maart 2023

Balie te hoog

Als rolstoelganger is de balie veel te hoog.

22 maart 2023

Goede behandeling, maar afspraak wordt 9 vd 10 keer verzet

De behandeling is helemaal prima!! Heel blij mee. Maar bij zo goed als iedere afspraak die ik ma...

Lees meer
22 maart 2023

Echt een hele fijne tandarts

Als nieuwe patiënt kan ik zeggen dat ik erg fijn en begripvol ben behandeld. Goede uitleg voor ...

Lees meer
22 maart 2023

Even wennen aan de omgeving

Goed behandeld door de tandarts, goede uitleg ook gehad. Wel wennen aan de nieuwe omgeving, al d...

Lees meer
21 maart 2023

Mijn tandarts heeft mij 'geholpen'over mijn angst om weer op controle te komen

Ik had in sept 2022 wer op jaarlijkse controle moeten komen. Ik stelde het echter steeds uit. Ik ...

Lees meer
20 maart 2023

Top

prettig ontvangst en netjes op orde

20 maart 2023

Geweldig Team

Mijn zoon en ik zijn weer geweldig geholpen door Freek. Er hangt een leuke en gezellige sfeer.

16 maart 2023

Erg vriendelijk

Klantgericht werk en heel erg vriendelijk

15 maart 2023

Ik heb een goede ervaring bij jullie, er wordt geluisterd

Heb wel 1 dingetje dat mijn brace moet worden aangepast, en er niet is gezegd dat er opnieuw moet...

Lees meer
15 maart 2023

Goede uitleg over verdere behandeling

Heel positief

15 maart 2023

Super en het resultaat mag er zijn

Niets is teveel en staan altijd voor je klaar

14 maart 2023

Goed

Direct geholpen

12 maart 2023

Vakkundig, meedenkend, vriendelijk kortom goed

Zoals bovenstaand

11 maart 2023

geweldig

Ben zeer goed behandeld. vriendelijk.

11 maart 2023

Prima .

Mijn ervaring is heel positief.

9 maart 2023

Perfecte behandeling en locatie.

Mooie locatie en juiste behandeling!

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Cuijk
Smidstraat 30
5431 BH
Cuijk
Za
Gesloten