Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
25 september 2023

Voor mijn gevoel deskundige en prettige ervaring

Wordt altijd prettig opgevangen en gerust gesteld. Behandeling voor mijn gevoel en ervaring goed....

Lees meer
25 september 2023

Goed

Goeie uitleg

24 september 2023

Prettige en vriendelijke professionals

Vriendelijke benadering en deskundige tandarts en assistent

24 september 2023

In 1 woord toppie

Vriendelijk-eerlijke uitleg-echt professionele mensen

24 september 2023

Je wordt op een nette wijzen geholpen

De tandarts heeft mij goed geholpen

22 september 2023

er wordt voldoende tijd vrijgemaakt en vakkundig gewerkt

er wordt voldoende tijd vrijgemaakt om ook over je algemene gezondheid te praten en men is vriend...

Lees meer
22 september 2023

Super goed en vriendelijl

Top

21 september 2023

Is prima

Ik ben goed behandeld en goede uitleg gehad van mondhygiëniste ik vind alleen dat een kleine nac...

Lees meer
21 september 2023

eindelijk wordt er goed naar mijn gebit gekeken of alles in orde is.

bij mijn laatste controle vertelde ik tegen Wesley, dat ik mijn hoektanden niet glad gepoetst kre...

Lees meer
21 september 2023

Fijne benadering!

Alles wordt rustig verteld en uitgelegd. Er is ruimte voor vragen.

21 september 2023

Deskundige professionele benadering en behandeling

Goed

20 september 2023

Kwaliteit is heel goed

25,27euro betalen voor 5minuten arbeid is wel veel

20 september 2023

Netjes en goede behandeling niets op aan te metken

Netjes en prima behandeld

18 september 2023

Goed.

Er zijn geen opmerkingen of klachten.

18 september 2023

In twee woorden: uitstekend geholpen

Een nieuwe prothese door Peter gekregen. Enkele punten waardoor ik zijn behandeling zo waardeer: ...

Lees meer
17 september 2023

deskundig en zeer vriendelijk

Bij deze praktijk word ik altijd deskundig en zeer vriendelijk geholpen, ook tijdens de behandeli...

Lees meer
17 september 2023

Prettig

Tov de vorige keer bij de mondhygienist nu pijnloos behandeld door deze jongedame Sinan? Heel beh...

Lees meer
17 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel Je word goed geholpen en gaat met schone Tanden weer naar huis

16 september 2023

Goede service

Duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren, ze neemt de tijd voor je.

16 september 2023

Geduldig en goed

Geduldig goede tips en goed werk

15 september 2023

Prima behandeling.

Zeer positief.

14 september 2023

Vriendelijk en kundig personeel

Personeel is vriendelijk en kundig .werken goed en snel .

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Cuijk
Smidstraat 30
5431 BH
Cuijk
Di
8:00 - 12:00
13:00 - 17:00